Top
  >  Relatie   >  CinqCinq prikkelt de zintuigen
o


Vorige week was de lancering van CinqCinq, een nieuw lifestyle merk. Maar wat het nou precies inhoudt, dat bleef geheim. En is in feite ook een geheim.

De 1st Edition van CinqCinq werd aan Leontine Borsato door onder andere Mark van Eeuwen, Sebastiaan Labrie en Dirk Taat. In het prachtige Buiksloter-kerkje duurde het een aantal glazen bubbels met aardbeien voordat Leontine met de mysterieus gemaskerde mannen in strakke pakken op kwam. Ook Leontine had een masker bij zich, maar ja die herken je natuurlijk uit duizenden. Hieraan voorafgaand las een candlelight-achtige mannenstem een zinnenprikkelend verhaal voor. Denk daarbij aan mistige rook in een met roze en paarse verlichte kerkruimte.

CinqCinq blijkt een luxe giftbox met 5 high end producten die al je zintuigen prikkelen. Alle 5 wel te verstaan. Proeven, ruiken, voelen, horen en zien dus. Bijzonder is dat zowel de gever als de ontvanger niet weet welke producten er in de edition zitten. Volgens initiatiefneemster Edmee Bleekemolen is dit een ode aan liefde en verleiding. “CinqCinq staat voor 5-5 en krijgt de magische betekenis door symmetrie, 2 mensen en 5 zintuigen.”

Na de klikkende camera’s was het gedaan en konden mensen nog nagenieten van lekkere hapjes en drankjes, napratend over wat CinqCinq nu toch precies inhoudt. Niet weten wat je precies koopt, blijft toch voor veel mensen lastig.