Top
  >  Eten & Drinken   >  Nespresso lanceert Koninginnedag editie


Hoewel bier en Koninginnedag onafscheidelijk met elkaar verbonden zijn, zijn koffie en Koninginnedag toch een minder voor de hand liggende combinatie. Toch denkt Nespresso daar iets anders over, want het merk heeft een Koninginnedag editie gelanceerd.

Nespresso viert 30 april geheel in stijl met 2 speciaal vormgegeven Koninginnedag edities. De Queen’s Day Selection Lungo en Queen’s Day Selection Espresso zijn gebaseerd op Nederlands favoriete koffiesmaken en gehuld in een verpakking met daarop oranje grachtenhuisjes. De Lungo selectie bestaat uit 3 etuis met elk 10 capsules Fortissio Lungo, Finezzo Lungo en Vivalto Lungo en de Espresso variant bevat Livanto, Ristretto en Arpeggio.


De Koninginnedag edities zijn tot en met zondag 13 mei te koop bij de Nespresso winkels. De Queen’s Day Selection Lungo is verkrijgbaar voor 11,10 euro en de Queen’s Day Selection Espresso voor 10,50 euro.